10 de nov. 2015

Sweet Stitch #3

A mitjans d'octubre us vaig ensenyar les peces Sweet Stitch que havia preparat per la botiga, si us vau perdre l'entrada la podeu veure aquí, i faltaven les fotos d'una de les faldilles. Fa un parell de caps de setmana que tinc les fotos fetes i per fí avui em decideixo a penjar-les.
faldilla flors sweet stitch 1
faldilla flors sweet stitch 2
Una faldilla bàsica de cintura alta amb plecs a la part del davant i amb cremallera invisible al darrere.
I com vaig dir, he continuat fent més peces com aquest jersei de punt xispejat en granate i negre amb màniga japonesa.
jersei maniga japonesa sweet stitch 5
jersei maniga japonesa sweet stitch 3
jersei maniga japonesa sweet stitch 2
Just ahir vaig vendre aquest model i no descarto, si trobo un teixit de l'estil, fer-ne més :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada